Reziliere contract UPC: Anulare contract UPC

Vodafone

Reziliere contract UPC – Din martie 2020 UPC a devenit Vodafone, compania UPC nu mai exista legal. Vodafone se ocupa acum de tot ce tine de televiziune si internet, a preluat ofertele UPC si le-a actualizat conform politicii sale. Rezilierea contractului Vodafone este la fel de simpla ca la orice operator din piata actuala. Ai de parcurs doar cativa pasi simpli pentru o Anulare contract UPC, respectiv Vodafone mai nou, dupa preluarea bazei de clienti in primavara anului trecut.

Vodafone Romania pune la dispozitia clientilor care nu mai sunt multumiti de serviciile oferite si vor sa renunte la contract mai multe modalitati de Anulare contract UPC, respectiv Vodafone din 31 martie 2020.

Cea mai simpla ar fi prezentarea fizica in orice reprezentanta Vodafone si depunerea unei cereri de reziliere oferite pe loc. In ea se vor completa date personale si de contact, motivul cererii de reziliere, data incheierii si contractele vizate. Cererea se depune cu 30 de zile cel putin inainte de incetarea efectiva a contractului.

La fel de bine putem sa initiem procesul de Anulare contract UPC, respectiv Vodafone, dupa preluarea bazei de clienti, on-oline, prin cerere trimisa prin intermediul postei electronice pe adresa persoane.fizice_ro @vodafone.com. Aici primim mesajul de confirmare a primirii cererii si in cel mult 14 zile vom primi un raspuns tot pe e-mail sau vom fi contactati telefonic.

Ghidul Andreea, robotul telefonic al celor de la Vodafone, va poate ajuta sa reziliati contractul. Formati *222 de pe orice SIM Vodafone si inregistrati cererea vocala catre Andreea. Dupa cel mult patru zile un operator Vodafone va suna la numarul de pe care s-a primit cererea vocala pentru confirmare si initierea procedurilor de reziliere.

Daca va e mai simplu sa completati un formular on-line il gasiti pe site-ul celor de la Vodafone la sectiunea Personal-Asistenta si Contact. Veti primi confirmarea primirii cererii si un raspuns rapid in cel mult 14 zile, timp in care cererea va fi analizata.

Alternativ puteti trimite o scrisoare recomandata prin Posta cu o cerere de reziliere completata corect, inclusiv cu CNP si cod de client, cod contract la adresa strada Barbu Vacarescu nr. 201, etaj 8, sector 2 020276 Bucuresti.

Vodafone a renuntat intre timp la cererile scrise cat este pandemie, se pot depune si on-line, sau in magazine, daca tineti neaparat sa mergeti acolo.

Te-ar putea interesa si:

Detalii importante de stiut dupa initierea procesului de Anulare contract UPC

Daca nu primim raspuns sau suntem obligati sa platim taxe abuzive uriase ne putem adresa Protectiei Consumatorului sau ANPC-ului. Vom pastra raspunsul oficial al Companiei Vodafone si vom depune o plangere. De regula se va da castig de cauza clientului, daca operatorul a incercat sa ne „tina” cu forta in retea prin ofertare sau prin taxe prea mari de achitat.

De asemenea, nu trebuie sa achitam urmatoarea factura pentru a nu ajunge la discutii legate de utilizarea serviciilor in continuare, desi noi vrem reziliere.

Atunci cand avem cumparate telefoane si echipamente la reducere, in promotii, rezilierile se fac dupa ce s-a incheiat perioada contractuala stabilita ca sa nu trebuiasca sa achitam integral toate ratele telefoanelor si reducerile oferite la inceput, indiferent cate au fost.

E bine de retinut ca nu se pot solicita taxe de reziliere nejustificate, dar pot exista taxe de despagubire justa, adica tot ce tine de reduceri si promotii si sume scazute din valoarea de raft a produselor sau a serviciilor.

La un abonament care nu are alte beneficii si e achizitionat doar el nu ar trebui sa avem taxe de reziliere, asta daca dorim sa il anulam inainte de expirarea perioadelor contractuale. Puteti suna si la numarul 031.1000.872 pentru alte lamuriri. Dupa reziliere se returneaza toate echipamentele aflate in custodia noastra.

Se pot doar suspenda serviciile furnizate 3 sau 6 luni contra cost daca nu vreti neaparat reziliere si mai vreti sa va ganditi intre timp.

La portare nu e nevoie de reziliere, se reziliaza oricum abonamentul la vechiul operator cand s-a aprobat cererea de portare la noul operator.

Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce Geeki.ro, un portal de știri IT&C și articole despre Hi-Tech și gaming.

Lasă un comentariu

Share to...