Reziliere contract telekom – Daca nu ne mai convin serviciile primite de la operatorul de telefonie mobila sau vrem sa incheiem un contract cu un altul, vrem sa renuntam la abonamente pentru cartele, de exemplu, va trebui sa reziliem contractul. Rezilierea contractelor cu Telekom Romania este destul de simpla si implica depunerea unor acte si cereri on-line.
Da, se poate depune cererea de reziliere si in reprezentantele lor, dar de multe ori angajatii nu o vor accepta si vor cauta sa va „pastreze” in retea cu oferte si reduceri care nu va vor scuti de toate problemele pe care le aveti deja in retea.
Prin reziliere se intelege intreruperea oricaror servicii si abonamente de la Telekom Romania si renuntarea la colaborarea inceputa prin contractare. E decizia clientului si Telekom Romania ar trebui sa se conformeze, avand in vedere calitatea slaba a serviciilor de telefonie mobila si internet pe care le ofera in majoritatea zonelor.
Cum să faci o cerere reziliere contract telekom?
Aproape toți românii au acasă un pachet Net și Voce. Oferta operatorilor de telecomunicații este din ce în ce mai diversificată și clienții își pot schimba operatorul pentru un serviciu care se potrivește cel mai bine nevoilor lor.
Pentru a schimba operatorul trebuie să reziliați actualul contract de telecomunicații. Doar așa vă puteți abona la un nou pachet de servicii. Vezi ce ar trebui să iei în considerare înainte de a rezilia contractul de telecomunicații pe care îl ai cu Telekom.
Factori de luat în considerare înainte de rezilierea contractului de telecomunicații
- Timp în avans pentru a prezenta cererea de reziliere a contractului Telekom.
- Informațiile care trebuie incluse în aceeași cerere de reziliere (identificarea titularului, identificarea serviciului de anulat etc.);
- Documentele pe care trebuie să le depuneți împreună cu cererea de anulare a contractului.
- Mijloacele și contactele actualului operator pentru a depune cererea de anulare a serviciului.
- Aflați dacă aveți vreun tip de abonament în curs de desfășurare în contractul dvs. actual.
- Dacă vă aflați într-o perioadă de abonament, aflați cât va trebui să plătiți pentru a rezilia contractul.
Unul dintre obstacolele majore în calea schimbării operatorului este perioada de fidelizare a contractului de telecomunicații. Majoritatea consumatorilor de telecomunicații au 24 de luni de fidelitate și, prin urmare, rezilierea contractului înainte de sfârșitul perioadei de fidelitate implică aproape întotdeauna plata unei compensații către operator.
Procesul de Anulare contract Telekom incepe, cum e firesc, cu luarea deciziei de reziliere. Nu suntem multumiti de ce primim, de semnal, de datele mobile, de modul cum se comporta reteaua sau de pretul abonamentelor pe care le-am tot reinnoit. Sau am primit notificari ca se vor majora prea mult tarifele practicate si unele servicii gratuite vor putea fi accesate doar contra cost. In acel moment reziliem contractul deja incheiat undeva in urma cu n ani.
Dupa ce am luat decizia de reziliere trecem la faza de Anulare contract Telekom. Cel mai simplu este sa o initiem on-line, direct pe site-ul operatorului. Mergem la acest model cerere reziliere contract telekom si completam rapid formularul pus la dispozitie de firma. Trecem datele personale, serviciile de inchis si motivul rezilierii, datele de contact. Asteptam raspunsul, de obicei perioada in care ni se raspunde e cea legala, de pana la 14 zile lucratoare sau poate mai repede, mai tarziu, in functie de cate cereri exista si cat de ocupati sunt cei din echipa Telekom Romania.
Alta modalitate la fel de simpla de Anulare contract Telekom ar fi un banal e-mail la adresa [email protected] sau [email protected]. Completam rapid cererea pe care s-ar putea sa o gasim tot pe site-ul lor, scriem numele si prenumele titularului, date personale – CNP, codul de facturare, datele de contact si asteptam sa fim contactati de un reprezentant pentru discutii si reziliere. Sau putem sa trimitem prin fax cererea noastra de reziliere la numarul fix 0214403390.
Se va realiza cererea de reziliere cu minim 30 de zile inainte de data de la care vrem sa iesim din retea. In caz contrar cererea s-ar putea sa nu fie onorata si rezolvata.
Daca niciun raspuns nu apare de la Telekom Romania dupa o perioada rezonabila de timp incercati sa sunati la Relatii Clienti 1234 din reteaua Telekom si sa discutati cu un operator despre reziliere si cererea deja depusa. Daca primiti raspuns negativ la cererea dvs. pastrati raspunsul de la Telekom Romania si faceti o plangere imediat la ANPC pentru a sesiza neregulile intalnite. ANPC va va da castig de cauza daca aveti dreptate si operatorul nu vrea sa va rezilieze contractul ca sa nu piarda bani.
Atentie, nu confundati rezilierea cu suspendarea contractului. Suspendarea se realizeaza doar pe o perioada nedeterminata, se poate reactiva contractul oricand.
Te-ar putea interesa si:
- Contact Telekom
- Oferte Telekom
- Probleme semnal telekom
- Mesageria vocala Telekom
- Setari cartela Telekom
- Plata factura Telekom din strainatate
Este importantă perioada de fidelitate pentru a anula contractul?
Perioada de fidelitate este o conditie contractuala in care consumatorul se obliga sa nu renunte la contractul de servicii sau sa modifice conditiile puse de operatorul de telecomunicatii in termenul stabilit. In cazul in care clientul este interesat sa contracteze o perioada de fidelitate, acesta va obtine conditii mai avantajoase in ceea ce priveste taxa lunara, serviciile incluse in pachet si posibilitatea achizitionarii echipamentelor in rate. În plus, compania de telecomunicații oferă în mod normal costul instalării și activării și închirierea echipamentelor pentru o perioadă de fidelitate de 24 de luni.
Avantajele de a avea un contract de fidelitate:
- Taxe lunare mai ieftine;
- Reduceri la echipamente;
- Instalare și Activare inclusă;
- Reduceri la inchirierea echipamentelor;
- Oferta de canale suplimentare;
- Pachete de apeluri gratuite;
Condițiile nu sunt aceleași la toți operatorii dar toți au perioade de fidelitate similare. Următoarele sunt cele mai frecvente perioade de fidelitate:
- 24 de luni
- 12 luni
- 6 luni
Informațiile privind perioada de fidelitate a unui contract de telecomunicații trebuie să fie întotdeauna furnizate clientului în scris sau pe un suport care poate fi păstrat atunci când angajează un serviciu. În cazul unor modificări contractuale care presupun actualizarea echipamentelor sau a infrastructurii tehnologice, operatorii de telecomunicații pot stabili o nouă perioadă de fidelitate în limita de 24 de luni. Acest scenariu se poate întâmpla, de exemplu, la mutarea locuinței.
M-am mutat: ce pot face cu pachetul meu de telecomunicații?
Dacă din orice alt motiv urmează să vă schimbați adresa, trebuie să urmați câțiva pași pentru a vă muta și pachetul de telecomunicații.
Pași pentru a aplica pentru mutarea locuinței:
- Verificați dacă contractul dvs. este încă în perioada de fidelitate;
- Dacă contractul tău mai are fidelitate, trebuie să aplici pentru schimbarea locuinței cu aproximativ 1 lună înainte de schimbare;
- În cazul în care contractul dvs. nu mai are fidelitate, puteți anula contractul și vă puteți abona la un nou pachet la noua adresă;
Dacă sunteți încă în perioada de fidelitate, trebuie să informați operatorul actual despre intenția dvs. Mutarea locuintei si preluarea pachetului de telecomunicatii implica de obicei un nou contract si perioada de fidelitate. Informați compania despre perioada de mutare și precizați clar că doriți să păstrați contractul anterior cu aceleași condiții. Analizați și condițiile noii adrese, cum ar fi nivelul de acoperire.
Alte detalii de luat in seama cand initiem procedura de Anulare contract Telekom
Facturile nu se vor plati obligatoriu pana la finalul contractului in vigoare in caz de reziliere, platiti promotiile, reducerile de care ati beneficiat deja. Daca e vorba si de telefoane in rate se vor achita integral toate ratele. In afara de aceste lucruri daca se mai solicita taxe abuzive de reziliere de milioane de ron apelati cu incredere la ANPC, pastrand si raspunsul primit de la Telekom Romania.
Atentie mare si la cererea tip de reziliere pe care toti operatorii o pun la dispozitie. In ea veti gasi referiri la perioada minima contractuala si la o „justa despagubire” de platit daca noi plecam de la operator inainte de finalizarea sa in cuantum de xx ron, in general sume uriase si abuzive. Cititi cu atentie ce semnati si sesizati ANPC oricand credeti ca e vorba de abuz.
Daca doriti portarea in alta retea se depune la noul operator cu 4-5 zile inainte o cerere de portare a numarului detinut in alta retea, evitand astfel tot ce tine de incercarile tardive ale Telekom Romania de a va pastra in retea „pe viata”.
Pastrati intotdeauna e-mail-ul de confirmare primit la depunerea cererilor in sistem on-line. Daca documentele de reziliere sunt transmise si de alta persoana mai priceputa nu e nicio problema, doar sa fie din familie si cu acordul titularului si sa fie completate corecte, alaturi de actele necesare pentru reziliere atasate.
Toate documentele de reziliere se transmit si prin posta, daca vreti acest lucru, la adresa SC Telekom Romania SA, O.P 16-C.P 458, Bucuresti.
Pentru a putea rezilia contractul mi se percep despăgubiri de 232€ din care 300 lei rate telefon mob. 45 € stik tv ,iar restul până la 232.5 € -nu știu ce clauze reprezintă la rep. Zonal mi-au zis ca 50% -din perioada contractuală ,este legal???
Va recomandam sa va adresati la ANPC cu privire la aceasta situatie, posibil sa o scoati la capat fara a plati aceste despagubiri daca nu sunt intemeiate.
Da
În 2020 am făcut un vontract cu Telekom ,pentru internet Wireless și stick TV…
Am făcut cerere din Iunie pentru încetare contract,dar îmi cer aparatele.
La încheierea contractului operatoare a motivat cele 24 de luni ,sa se justifice aparatele…
Nu era o problema,dar aparatele nu sunt la mine,sunt la un nemernic ptr care am făcut abonamentele și care, de suparare ca- l las fără tv și net,nu mi le da.
Bună as dori sa închid abonamentul la telecom deoarece mam portat la alt operator digi
Bună zia cum pot sa ancid un contrat la abunament la Telekom eu sunt plecata din tara am după abunamente unu pe 2 ani și celalalt pe 6 luni acesta de 6 luni vreau să-l anchid și sa păstrez nr de telefon
Bună vreau și eu sa reziliez contractul eu mai am pana în noiembrie și expiră și după cum am înțeles trebuie cu o luna înainte depusă cererea ce trebuie sa fac eu locuiesc acum în Grecia dacă ma puteți ajuta cu o informație.
Buna ziua! Doresc sa reziliez contractul.
Vreu sa reziliere un contract
Am făcut abonament la Telecom acum 2 zile nu am semnal îl pot rezilia în termeni de câteva zile ? Spre exemplu alte rețele au 14 zile timp de reziliere ?
Buna ziua, puteti suna pentru a rezilia contractul oricand din cauza lipsei semnalului din zona dumneavoastra.